The wedding Julie
Rogers


You by my side that's how I see us

I close my eyes and I can see us
We'll on our way to say "I do"
My
secret dreams have all come true
I see the church, I see the people
Your
folks and mine happy and smiling
And I can hear sweet voices singing "Ave
Maria"

Oh, my love, my love
This can really be
That someday
you've walking down the aisle with me
Let it be, make it be
That I'm the
one for you
I'll be yours, all yours now and forever

I see us now
your hand in my hand
This is the hour, this is the moment
And I can hear
sweet voices singing
Ave Maria, Ave Maria, Ave Maria
婚禮
茱莉羅傑斯


我所看到的,就是你站在我身邊
閉上雙眼,我仍能看見

我倆正邁向說"我願意!"的路上
我的秘密夢境已成真
我看到了教堂,看到了群眾
你和我的鄉親們都開懷笑著

我聽見了甜美的歌聲唱著:"聖母頌"

噢,吾愛
那會是真的
有一天,你我會攜手步入長廊
讓它成真,讓它成真

我就是你的
我現在和永遠都會是你的

看著我倆手牽著手
就在這一刻
我聽見了甜美的歌聲唱著:

"聖瑪莉亞………"
arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()