第二版是阿兵哥們唱的  我覺得很親切 有臨場感  蠻喜歡的





Beautiful Sunday

Sunday morning up with the lark

I think I'll take her walk in the park

Hey, hey, hey, it's a beautiful day



I got someone waiting for me

When I see her I know that you'll say

Hey, hey, hey, it's a beautiful day



ha, ha, ha, beautiful Sunday

This is my, my, my beautiful day

When you say, say, say, say that you love me

Oh, oh,  my, my, my, it's a beautiful day



Birds are singing, you're by my side

Let's take the car and go for a ride

Hey, hey, hey it's a beautiful day



We'll try only follow the sun

Make on Sunday who want to know

Hey, hey, hey it's a beautiful day




美麗的星期天

星期天早晨隨著雲雀飛翔

我想我會和她到公園散步

嘿!真是美好的一天


我有個心愛的人在等著我

當我見到她,我想你會說

嘿!真是美好的一天


啊!美麗的星期天

這是我美好的一天

當你說:你愛我

噢,天啊!真是美好的一天


鳥兒在歌唱,你在我身邊

讓我們開車去兜兜風

嘿!真是美好的一天


我倆將努力追隨陽光

讓每個人都了解星期天

嘿!真是美好的一天


參考資料 http://www.tacocity.com.tw/abs1984/b12.htm
arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()