close

把愛傳下去



http://www.flixxy.com/pass-the-kindness-forward.htm#.TvK4LmzrOew.gmai




善意善行是會連鎖傳染的 尤其陌生人之間的善意會讓受感動者一樣去助人
大家就快樂的互相幫助

When you perform an act of goodness, the person you touched will also perform one, and soon, everyone will be happily helping each other.
Masterfully shot all in one take, it shows a chain reaction of acts of kindness as strangers are helped and then help others.

 


這是一個好像不陌生的陌生人傳給我的


網路世界很有趣 這樣溫文儒雅


教育兒女有成的人


總使是寄一些蠻好的資訊給我


卻要我不要回覆 看看就好


卻希望我繼續傳給別人


 


這不太符合我的互動習慣 每次不知不覺想回覆致謝


就得踩剎車


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()