被遺忘的時光
/曲:陳宏銘

是誰在敲打我窗
是誰在撩動琴弦
那一段被遺忘的時光
漸漸地迴昇出我心坎

是誰在敲打我窗
是誰在撩動琴弦
記憶中那歡樂的情景
慢慢的浮現在我的腦海

那緩緩飄落的小雨
不停的打在我窗
只有那沈默不語的我
不時的回想過去

是誰在敲打我窗
是誰在撩動琴弦
記憶中那歡樂的情景
慢慢的浮現在我的腦海


歌詞英文翻譯:


Who is tapping my window Who is strumming the strings?


 That forgotten time gradually makes my heart rise again


The rain that lightly floats down continuously taps my window


There's only the silence of my unspeaking self, who doesn't stop recalling the past


Who is tapping my window?


Who is strumming the strings?


The memory of that happy scene gradually makes my mind rise again from overrule live journal .


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()