close


http://www.youmaker.com/

安迪威廉斯-A time for us(電影羅密歐與茱麗葉主題曲)


A time for us, someday there'll be When chains are torn by courage


 Born of a love that's free


A time when dreams so long denied can flourish


As we unveil the love we now must hide


A time for us, at last to see A life worth while  for you and me


And with our love through tears and thorns


we will endure As we pass surely through every storm


A time for us, someday there'll be A new world, a world of shining hope for you and me


帶我逃走 帶我逃走 不要問理由


要你來敎孩子讀書 是為了想天天看到你


但是我說不出口


帶我逃走 帶我逃走 不要問理由


有些事你永遠不必問 


只是在你眼中我讀出你藏不住的情感


讀出你的為情所受的苦


帶我逃走  帶我逃走 求求你


我卻插翅難飛


帶走我的心吧 不要再等我的人


看大長今有感

arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()