close





Love is blue


Blue, blue, my world is blue
Blue is my world now I'm without you
Gray, gray, my life is gray
Cold is my heart since you went away

Red, red, my eyes are red
Crying for you alone in my bed
Green, green, my jealous heart
I doubted you and now we're apart

When we met how the bright sun shines
Then love died, now the rainbow is gone

Black, black, the nights I've known
Longing for you so lost and alone
愛是憂鬱


藍色啊!藍色,我的世界是藍色的
失去了你,我的世界裡充滿憂鬱
灰色啊!灰色,我的人生是灰色的
從你離去以後,我的心已冷去

紅色啊!紅色,我的雙眼是紅色的
獨自在床上為你哭泣
綠色啊!綠色,我那嫉妒的心
我曾懷疑過你,如今我倆已分手

當我倆見面,陽光多麼燦爛
然後愛已不再,彩虹也消失無蹤

黑色啊!黑色,那些我熟悉的夜裡
很想見你一面,因為我感到失落而孤獨

 


歌詞來自:安德深之夢http://www.tacocity.com.tw/abs1984/l2.htm

arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()