close

我蠻喜歡第一個女聲版的舞蹈版





 


 


Tell me when will you be mine
告訴我,你何時才會屬於我?


Tell me quando quando quando
告訴我是什麼時候?


We can share a love devine
我倆可以分享愛情


Please don't make me wait again
請不要再讓我等下去


When will you say yes to me
何時你才會答應我?


Tell me quando quando quando
告訴我是什麼時候?


You mean happiness to me
對我而言,你代表了快樂


Oh my love please tell me when
噢!吾愛,告訴我是什麼時候?


Every moment's a day
每一刻彷彿一天


Every day seems a lifetime
每一天彷彿一輩子


Let me show you the way to a dream beyond compare
讓我告訴你一個無與倫比的夢想


I can't wait a moment more
我一刻也等不下去了


Tell me quando quando quando
告訴我是什麼時候?


Say it's me that you adore
說你愛慕的就是我


And my darling tell me when
親愛的,告訴我是什麼時候?

 


 


 


 


 



arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()