close







I was dancing with my darling


To the Tennessee waltz


When an old friend I happened to see


Introduced her to my loved one


And while they were dancing


My friend stole my sweetheart from me


I remember the night


And the Tennessee waltz


Now I know just how much I have lost


Yes I lost my little darling


The night they were playing


The beautiful Tennessee waltz



我與愛人隨著


田納西華爾滋起舞


我遇見一位老朋友


就介紹給我的愛人


他們共舞嬉遊的時候


我的朋友偷走了我心愛的人


我仍然記得那個晚上


和那首田納西華爾滋


如今我知道我失去的有多少


是的 當他們跳著優美的田納西華爾滋時


我失去了最心愛的人



 


歌詞引用:http://msa.vnu.edu.tw/~derek/song4.htm

arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()