By the time I get to Phoenix    Campbell Glen

By the time I get to Phoenix she'll be ris


She'll find the note I left hanging on her door
She'll laugh when she reads the part that says I'm leaving
bause I've left that girl so many times before

By the time I make Albuquerque she'll be working
She'll probably stop at lunch and give me a call
But she'll just hear that phone keep on ringing off the wall that's all

By the time I make Oklahoma she'll be sleeping
She'll turn softly and call my name out loud
And she'll cry just to think I''''d really leave her
Though time and time I try to tell her so
She just didn''t know I would really go

當我抵達鳳凰城      葛倫坎伯

當我抵達鳳凰城,她應該起床了
她會發現我留在門上的字條
當她讀到" 我走了! "這幾個字時,她會大笑
因為從前我就離開過那個女孩好幾次了

當我抵達阿布奎基時,她應該在上班了
她大概會在午餐時稍事休息,打電話給我
但她只會聽見電話鈴聲在牆壁上響個不停

當我抵達奧克拉荷馬時,她應該睡了
她會輕柔的翻個身,高聲的呼喚我的名字
想到說我可能真的要離開她,她會開始哭泣
儘管我早就試過要告訴她,一遍又一遍
她還是不知道我真的會離開她

arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()