close

 


引用自:


安德森之夢--音樂倉庫








Am I that easy to forget? 
( Carl Belew and W. S. Stevenson )

They say you've found somebody new
But that won't stop my loving you
I just can't let you walk away
Forget the love I had for you

Guess I could find somebody, too
But I don't want no one but you
How could you leave without regret?
Am I that easy to forget?

Before you leave be sure you find
You want his love much more than mine
'Cause I'll just say we've never met
If I'm that easy to forget

Before you leave be sure you find
You want his love much more than mine
'Cause I'll just say we've never met
If I'm that easy to forget
If I'm that easy to forget



 


忘記我有那麼容易嗎?  

人們說你已另結新歡
但那不會使我停止愛你
我就是不願讓你遠走
忘掉我對你的愛

我想我也可以去找別人
但是除了你,我誰都不要
你怎能這樣離開,不帶一絲悔恨?
忘記我有那麼容易嗎?

在你離開以前,請你確定
你需要他的愛比需要我的更多?
因為,我寧可彼此不曾相識
如果,忘記我有那麼容易

在你離開以前,請你確定
你需要他的愛比需要我的更多?
因為,我寧可彼此不曾相識
如果,忘記我有那麼容易
如果,忘記我有那麼容易


arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()