close

看到維札的遊學第一天日記


     想起我在倫敦 歐洲帶遊學團的日子


    找出照片掃瞄幾張 慰藉一下我那快樂的回憶情懷


在英國看了許多城堡 下圖是麗晶公園 我們常常下午去那邊散步



我在倫端寄宿家庭房東夫婦她他們待我有如家人親切周到


我的Home Pa 很愛唱Summer Time


伊頓大學附近的街頭藝人 下圖為莎士比亞的出生地 好美的小鎮



格林威治天文台 想著自己站在標準時間座標 就感覺很奇妙


我比較喜歡第一個輕快版的風格



 



SUMMER TIME


Summertime,
And the livin' is easy
Fish are jumpin'
And the cotton is high

Your daddy's rich
And your mamma's good lookin'
So hush little baby
Don't you cry

One of these mornings
You're going to rise up singing
Then you'll spread your wings
And you'll take to the sky

But till that morning
There's a'nothing can harm you
With daddy and mamma standing by

Summertime,
And the livin' is easy
Fish are jumpin'
And the cotton is high

Your daddy's rich
And your mamma's good lookin'
So hush little baby
Don't you cry

arrow
arrow
    全站熱搜

    麗思 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()